Nasz patronat. „Szczęście Mikołajka” obejrzało już 150 tys. widzów, nadal można zamawiać pokazy dla szkół

Film „Szczęście Mikołajka”, nad którym Głos Nauczycielski objął patronat medialny, obejrzało już w polskich kinach 150 tys. widzów! W związku z dużym zainteresowaniem film udostępniono również w dodatkowej wersji: we francuskiej wersji językowej. Oznacza to, że obecnie film można zobaczyć w trzech wersjach: z dubbingiem, we francuskiej wersji językowej oraz z polskimi napisami.

Animacja „Szczęście Mikołajka” weszła na ekrany kin w Polsce 3 marca br. To produkcja familijna, przeznaczona zarówno dla najmłodszych, nieco starszych, jak i dorosłych widzów. Film opowiada w zabawny sposób o twórcach kultowej serii przygód Mikołajka Rene Goscinnego i Jean-Jacques’a Sempé oraz o tym, skąd wziął się pomysł na tę serię. Ze względu na walory edukacyjne film jest polecany uczniom i nauczycielom.

Dystrybutor „Szczęścia Mikołajka” poinformował Głos Nauczycielski, że istnieje możliwość dokonania specjalnych rezerwacji dla szkół, można skontaktować się z kinem w pobliżu i zamówić pokaz grupowy o dowolnie wybranej godzinie.

>> Materiały edukacyjne i scenariusze lekcji dotyczące filmu dostępne są pod linkiem: https://www.monolith.pl/filmy/2022/szczescie-mikolajka/

Głos Nauczycielski jest patronem medialnym filmu „Szczęście Mikołajka”, natomiast Związek Nauczycielstwa Polskiego – patronem filmu.

(DK, GN)

Fot. Materiały prasowe

Nasz patronat. Skąd wziął się Mikołajek? Wszystko zaczęło się wiele lat temu w Paryżu… Do kina z Goscinnym i Sempé