Związek Nauczycielstwa Polskiego oraz projekt „Lekcja: Enter” zapraszają nauczycieli 27 sierpnia o godz. 11 na webinarium, podczas którego będzie można min. poznać metody aktywizujące i pomysły możliwe do zastosowania w nauczaniu zdalnym i hybrydowym
Z Moniką Eilmes-Glegołą, kierowniczką projektu „Lekcja:Enter”, rozmawia Anna Wojciechowska
Jutro odbędzie się webinarium, czego mogą się spodziewać nauczyciele i dyrektorzy, którzy wezmą w nim udział?
– Podczas webinarium omówimy wnioski wynikające z nauczania zdalnego, co się udało, a co stanowi jeszcze wyzwanie. Zaprezentujemy kierunki w jakich powinno się rozwijać nauczanie, aby umożliwić doskonalenie kompetencji przyszłości. Opowiemy o realizowanym na terenie całego kraju przez Fundację Orange, Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego oraz Instytut Spraw Publicznych projekcie „Lekcja:Enter”, w ramach którego prowadzone są bezpłatne szkolenia dla nauczycieli na terenie całego kraju, przygotowujące nauczycieli do podejmowania nowych wyzwań edukacyjnych. W ramach webinarium przedstawione zostaną pomysły na kształcenie oraz zaprezentowane metody aktywizujące możliwe do zastosowania w modelu zdalnym i hybrydowym z wykorzystaniem narzędzi TIK, które m.in. omawiamy podczas prowadzonych szkoleń w ramach projektu: „Lekcja:Enter”
Kto poprowadzi webinarium?
Ekspertem podczas webinarium będzie Tomasz Tokarz, nauczyciel, trener kompetencji społecznych, pełniący rolę konsultanta ds. przedmiotów humanistycznych w projekcie „Lekcja:Enter”
Jak można dołączyć do webinarium?
Webinarium będzie transmitowane na kanale Związku Nauczycielstwa Polskiego https://www.facebook.com/znpedupl w serwisie Facebook.
Dziękuję za rozmowę.
Więcej informacji o webinarium: TUTAJ
Więcej o projekcie „Lekcja:Enter” – TUTAJ