Webinarium odbędzie się 17 marca w godzinach 16:00-18:00 i jest kierowane do nauczycieli, którzy chcą dowiedzieć się jak motywować uczniów do nauki, zwłaszcza w czasie edukacji zdalnej.
Podczas webinarium zostanie przedstawione zastosowanie Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach w obszarze motywowania ucznia. Podejście to bazuje na wydobywaniu potencjału i mocnych stron w celu wspierania pożądanej zmiany.
Bloki tematyczne:
– Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w edukacji – co to jest i na czym polega?
– Dlaczego kwestia “motywowania ucznia” wymaga zmiany postawy?
– Jak i po co wydobywać zasoby ucznia?
– Praca na “wyjątkach” od reguły – rozwijanie umiejętności dostrzegania, tego co działa w uczniu i w relacji nauczyciel-uczeń.
Webinarium poprowadzi Agnieszka Turska-Majewska – mgr psychologii, trener pracujący w oparciu o model komunikacji Nonviolent Communication, certyfikowany: terapeuta i trener TSR, certyfikowany trener I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (PTP), mediator.
Webinarium będzie transmitowane na profilu facebookowym Głosu Nauczycielskiego (www.facebook.com/GlosNauczycielski) – nie jest wymagana wcześniejsza rejestracja.
27 stycznia w ramach akcji ‘Uczę innych-dbam o siebie” odbył się webinar pt.: “Empatia dla siebie – czyli o radzeniu sobie ze stresem okiem psychologa”. Uczestniczyło w nim wiele osób ( w kulminacyjnym momencie było ok. 1000 uczestników!). Wszystkim, którzy wzięli w nim udział, dziękujemy!
Webinarium poprowadził Tomasz Majewski – psycholog, certyfikowany terapeuta i trener Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), pracujący rownież w oparciu o model Nonviolent Communication (NVC). Od wielu lat wdraża programy szkoleniowe i rozwojowe dla nauczycieli szkół z całej Polski. Trener ośrodka szkoleniowo-terapeutycznego INTEGRI TSR. Prezentację z webinarium wraz z proponowanymi przez prowadzącego ćwiczeniami można pobrać TUTAJ
Zajrzyj też na stronę: https://glos.pl/ucze-innych-dbam-o-siebie , gdzie znajdziesz teksty i rozmowy z ekspertami na m.in. temat dobrostanu psychicznego nauczycieli