Nadesłane do Głosu. Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania – projekt edukacyjny


Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania wymaga nie tylko odpowiedniej wiedzy i umiejętności, ale także doświadczeń związanych z praktycznym uczestnictwem w konkretnych sytuacjach problemowych.

Zastosowanie gamifikacji w procesie kształcenia i doskonalenia zawodowego jest strategią, która niewątpliwie wpływa na motywację oraz zainteresowanie przedmiotem nauki, czyniąc zajęcia edukacyjne bardziej atrakcyjnymi, dynamicznymi i interaktywnymi.

Głównym rezultatem projektu „UsinG online gAMe to tackle Early school leaving and reducing behavioural difficulties among pupils (GAME)“, finansowanego ze środków UE z progamu ERASMUS+ (nr 2019-1-PL01-KA201-064865) jest właśnie interaktywna gra dydaktyczna GAME. Składa się ona z pięciu modułów, które dotyczą pracy z uczniem przejawiającym zaburzenia w relacjach z osobami dorosłymi i rówieśnikami, problemy w funkcjonowaniu w grupie, postrzeganiu samego siebie oraz sytuacjach zadaniowych.

(…)



dr hab Bożena Majerek

Więcej – GN nr 35 (e-wydanie)



Pozostałe artykuły w numerze 35/2021: