Miało być: o podwyżkach dla nauczycieli i o tym, co można zrobić, aby pracownicy oświaty nie musieli strajkować. Były: połajanki i obrażanie protestujących pedagogów. Podobnych obrad sejmowej komisji edukacji chyba jeszcze nie oglądaliśmy. Takie czasy, takie obyczaje?
O połajankach piszemy na dalszych stronach, przeczytajcie, przekonajcie się, co mówią niektórzy posłowie o proteście nauczycieli. Czym zawinili nauczyciele? Nie okazują MEN należytej wdzięczności, ośmielili się skorzystać z prawa do sprzeciwu, chcą strajkować… Oprócz połajanek słyszeliśmy od przedstawicieli partii rządzącej wiele stwierdzeń, które warto skonfrontować z faktami.
(…)
Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj Głos! (nr 9, e-wydanie)
Jakub Rzekanowski
Pozostałe artykuły w numerze 9/2019:
- Felieton. Już szykują kamery?
- List ZNP do premiera Morawieckiego
- Samorządy nie wierzą MEN i popierają nauczycieli
- „Dialog” PiS z nauczycielami w Sejmie: wyzwiska i obrażanie
- Minister edukacji wybiera się do Brukseli. Stoczy bój o Parlament Europejski
- NIK ocenia: z nauczaniem matematyki nie jest najlepiej. I proponuje: matura bez tego przedmiotu
- List otwarty do Pani Minister Anny Zalewskiej
- CKE zdiagnozowała ósmoklasistów. Jakie są ich mocne i słabe strony?
- Stanowisko Zarządu Związku Miast Polskich w sprawie wynagrodzeń nauczycieli
- Matematyka jest piękna, ale to piękno trzeba docenić i poznać…
- Szkoły szukają matematyków, ale często przegrywają z innymi pracodawcami
- „Dobry start” dla 4,4 mln uczniów
- Edukacja i zwierzęta. Nietypowe lekcje wśród klatek i boksów…
- Integracja uczelni w Szczecinie. ZUT świętuje jubileusz swego 10-lecia
- 100 lat temu… Przypominamy artykuł Stefanii Sempołowskiej dla naszego czasopisma
- Utrata godzin ponadwymiarowych w ciągu roku szkolnego
- Casus. Sposoby i zasady konstruowania pensum
- Pytaj o dowody. Edukacja oparta na badaniach
- Awans zawodowy. Kariera i rozwój osobisty