Awans zawodowy. Przed spotkaniem z komisją przeczytaj koniecznie…


Publikujemy kolejne, jeszcze gorące, refleksje nauczycieli, którzy są już po spotkaniu z komisją. Przeczytaj o tym, jak przebiegał egzamin (rozmowa) i jakie pytania otrzymał starający się o awans

@ Moje pytania (jak widać, komisja bardzo przychylna):

>> Stosowane metody aktywizujące – która z nich najbardziej podniosła jakość pracy szkoły?

>> Wolontariat – poproszono o opisanie moich działań w tym zakresie, proces koordynacji akcji.

>> Problem: uczeń nieprzytomny. Postępowanie i podstawa prawna działań.

Jestem nauczycielką matematyki i tyflopedagogiem.

 

@ Kuratorium Warszawa, jestem tuż po rozmowie, było bardzo sympatycznie, komisja uśmiechnięta i życzliwa. Oto moje pytania:

>> Ustna wypowiedź, u mnie było to 8.3.3.

>> Jak współpraca z rodzicami przyczyniła się do poszerzania zakresu działań przedszkola?

>> Problem: dziecko niepełnosprawne intelektualnie – na podstawie jakich przepisów działam i jakie działania podejmę?

>> Które moje szkolenie przyczyniło się do rozwoju placówki – mówiłam tu o najbardziej wartościowym kursie.

>> Plany na przyszłość.



(…)

 

Beata Rechnio-Kołodziej

Ekspert z listy MEN

 

Więcej – GN nr 35-36 (e-wydanie)

 



Pozostałe artykuły w numerze 35-36/2020: