Awans zawodowy. Refleksje (po)awansowe nauczycieli


Jak przebiegało spotkanie z komisją? Jakie pytania padły? Przedstawiamy kolejną serię refleksji nauczycieli, którzy już są „po”… Gratulujemy! Jeśli jesteście „przed”, przeczytajcie. Jak mówią, „nie taki diabeł straszny”

@ Od dziś jestem nauczycielem dyplomowanym. Zbędne nerwy, nie dajcie się stresowi.

Pytania:

>> Plany na przyszłość.

>> Metody aktywizujące podczas lekcji przyrody.

>> Która z metod aktywizujących jest stosowana przeze mnie najczęściej.

>> Wycieczka – organizacja, podstawa prawna.

Więcej nie pamiętam… Kolejność też była inna, ale tak to zapamiętałam.

Kuratorium w Warszawie. Komisja przemiła!

 

@ Dyplomowana, KO Warszawa. Komisja cudowna.

Edukacja wczesnoszkolna. Oto moje pytania:

>> Które szkolenie najwięcej dało mnie i szkole, jak wykorzystuję je na co dzień?

>> Uczeń agresywny, co robię?

>> Plany na przyszłość.

>> Omówić przygotowane wymaganie.

 

@ Mam awans i ja! KO Gliwice.

Moje pytania:

>> Omówienie swojego punktu.

>> Problem: do jakich przepisów odniosłam się, pisząc program własny?

>> Jakie efekty przyniosło dzieciom kodowanie (miałam program i w sumie większość rozmowy toczyła się wokół kodowania)?

>> Pytanie dotyczące bajki, którą napisałam w ramach programu Mały Miś w świecie wielkiej literatury.

>> Które szkolenie uważam za najbardziej wartościowe?

>> Plany na przyszłość.

Komisja super, wspierająca, wiedząca, o czym mówię. Jestem zachwycona.



(…)

 

Beata Rechnio-Kołodziej

Ekspert z listy MEN

 

Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj Głos Nauczycielski! (nr 47, e-wydanie)



Pozostałe artykuły w numerze 47/2019: