Problemy z emocjami. Jak one powstają?


To, jakie mamy przekonania na temat emocji, a także ich wpływu na nasze życie oraz możliwości radzenia sobie z nimi jest ważnym czynnikiem wpływającym na nasz rozwój i kondycję psychiczną

Wiemy już z poprzednich części cyklu, jaką rolę pełnią emocje w naszym życiu, oraz znamy podstawy radzenia sobie z nimi (oraz uczenia tego naszych podopiecznych). Teraz przyjrzymy się temu, jakie konsekwencje mogą nieść braki w tym zakresie: co może się wydarzyć, kiedy nie rozumiemy sensu naszych emocji, kiedy mamy na ich temat negatywne przekonania i nie wiemy, jak sobie z nimi radzić.

(…)



Magdalena Goetz, psycholożka

Więcej na ten temat – GN nr 31-32 (e-wydanie)



Pozostałe artykuły w numerze 31-32/2020:
Opis całego numeru: Nr 31-32/29 lipca-5 sierpnia 2020
Wydanie elektroniczne Głosu Nauczycielskiego można czytać na stronie ewydanie.glos.pl lub w aplikacji mobilnej na smartfon i tablet "Publico24 Newsstand" (dział "Wydarzenia i Opinie"), którą można pobrać tutaj: