Chcemy, aby dzieciaki czuły i wiedziały, że my, nauczyciele, jesteśmy dla nich


Nauczyciele z wielkopolskiej Dąbrówki od dłuższego czasu wykorzystują nowoczesne technologie w edukacji. Jak sobie poradzili z nauczaniem przez internet i czy było im łatwo przełączyć się na tryb pracy zdalnej?

Kryzys wywołany pandemią koronawirusa zmusił szkoły w całym kraju do przełączenia się z nauczania tradycyjnego na zdalne. Było to, jak wiemy, nie lada wyzwanie, ponieważ nauczyciele, którzy do tej pory pracowali z uczniami w kasach, musieli w krótkim czasie zorganizować sobie pracę z wykorzystaniem często zupełnie nowych narzędzi. Ale są w Polsce i takie placówki, które od dawna korzystały w swojej pracy z nowoczesnych technologii. Jak dziś radzą sobie ze zdalnym kształceniem? Czy było im łatwiej przystosować się do nowej sytuacji? I w jaki sposób inni mogą skorzystać z ich doświadczeń?



(…)

 

Ewelina Szeratics

 

Cały tekst – GN nr 16-17 (e-wydanie)



Pozostałe artykuły w numerze 16-17/2020: